luni, 24 octombrie 2011

De ce un blog cu reclamatii?



As dori sa dedic acest blog domnului Zoltan Teszari, seful RCS&RDS pentru ca dumnealui este motivul pentru care am invatat sa lupt pentru drepturile mele de consumator. Specimenele care raspund la customer service la RCS numai dumnealui stie pe unde le-a gasit.

Multumesc domnule Zoltan, faceti niste abuzuri de facturare cum numai dumneavoastra stiti!





In orice societate de piata normala rolul feed-back-ului este enorm.

Cretinii de la marketing in orice firma cheltuiesc enorm pe studii de piata cand au toate informatiile sub nas oferite de propriii clienti.

Poti sa mergi la intimidare si sa obtii un avantaj din orice. In plus de asta sunt platiti cezareii: ca sa joace rolul de psihologi gratis, sa ai oricand cineva pe care sa iti versi nervii. In cele cateva zeci de reclamatii pe care le am la activ am intalnit tot felul de customer service representative. Trebuie sa recunosc ca din zeci de astfel de oameni pe care mi-am varsat nervii doar vreo 3 m-au tratat absolut profesionist si nu mi-au permis sa imi bat joc de ei dar mi-au rezolvat problema. Asa ca in majoritatea cazurilor cand suni la serviciu clienti trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare.

Dar lucrurile bune vin la cei care au rabdare.

Acest blog este despre cum sa obtii beneficii de la provideri chiar daca nu ti-au gresit cu nimic.

Pentru ca daca fiecare din noi ar depune macar 3 reclamatii pe an chiar si la institutiile de stat, atunci cu siguranta vom schimba ceva in aceasta tara.

De ce fac atatea reclamatii?
- pentru ca sunt o persoana hipertensiva care se enerveaza rau si nu imi scade tensiunea pina nu o fac;
- pentru ca asa imi vars eu nervii (doar nu o s-o fac cu vreun prieten sau cu familia, nu? un customer service representative e taman bun de varsat nervii pe el);
- pentru ca vreau ca incompetentii servili politic din serviciul public sa aiba macar o zi proasta din cauza mea;
- pentru ca doar asa putem schimba ceva.

Am facut si greseli:
- Sa nu foloseseti niciodata o adresa de mail de la munca. Cretinii de provideri vor crede ca scrii in numele firmei.
- Sa nu faci niciodata o reclamatie in numele altcuiva daca persoana respectiva nu e hotarata sa reclame (am facut-o si pe asta! :D)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu